۲ آذر ۱۳۹۲، ۷:۳۵

نوروزی در گفتگو با مهر:

منتظر حکم سنگین‌تری از کمیته انضباطی بودم/ باید از این به بعد حواسم را جمع کنم

منتظر حکم سنگین‌تری از کمیته انضباطی بودم/ باید از این به بعد حواسم را جمع کنم

پینگ‌‎پنگ‌باز کشورمان که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز با محرومیت تعلیقی سه ماهه از حضور در میادین مواجه شده است، گفت: به خاطر پیشینه‌ای که در کمیته انضباطی داشتم فکر می‌کردم حکمی سنگین‌تر از این برایم صادر شود اما حالا و با توجه به حکم صادرشده این فرصت را دارم که دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه شنبه گذشته در نشست کمیته انضباطی شرکت کرده بود، اظهار داشت: به خاطر برخی از مصاحبه‌هایی که به نقل از من در رسانه‌ها منتشر شده بود به کمیته انضباطی احضار شدم اما در نشست این کمیته هم گفتم که برخی از مطالب منتشر شده به نحوی نبود که من گفته بودم.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته به یک سال محرومیت قطعی از میادین محکوم شده بود، ادامه داد: آن محرومیت به خاطر همین بود که صحبت‌هایم در یکی از مصاحبه‌ها آن گونه که عنوان کرده بودم انعکاس پیدا نکرد. حتی تیتر آن مصاحبه مطلبی بود که اصلا من  آن را عنوان نکرده بودم و همین باعث محرومیت یکساله‌ام شد.

نوروزی تاکید کرد: گاهی واقعا حرف‌ها آن طور که گفته می‌شود انعکاس پیدا نمی‌کند و گرنه من هیچ وقت قصد توهین ندارم. هر گاه حرفی زدم به نیت انتقاد بوده نه توهین و تهمت زدن؛ به همین دلیل در همان نشست شنبه کمیته انضباطی هم بابت خیلی از مطالب عذرخواهی کردم.

این بازیکن که با رای کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت تعلیقی از حضور در میادین محکوم شده است با ابراز خرسندی از این حکم خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که با این حکم مسابقات لیگ برتر، دسته برتر و حتی انتخابی تیم ملی را از دست نمی‌دهم. تنیس روی میز، مسابقات مهمی مثل رقابتهای ژاپن را در پیش دارد و برایم مهم بود که بتوانم در رویدادهای آتی داخلی کشورم حضور داشته باشم تا مسافر این رویداد بزرگ شوم.

وی یادآور شد: در واقع با حکم کمیته انضباطی من این فرصت را دارم که یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را به تن کنم البته با توجه به تعلیقی بود حکم محرومیت باید حواسم را جمع کنم تا طی این مدت مشکل دیگری برایم پیش نیاید. اگر این حکم به صورت تعلیقی نبود سه ماه محرومیتم معادل یک سال برایم تمام می‌شد چون تمام مسابقات سرنوشت ساز داخلی طی همین سه ماه آینده برگزار می شود.

نوروزی با بیان اینکه فکر می‌کردم حکمم سنگین‌تر از این باشد گفتک بعد از اینکه پارسال با حکم یک سال محرومیت قطعی و 2 میلیون جریمه نقدی مواجه شدم، صدور چنین حکمی برایم خیلی خوب است. من نمی‌دانستم چه حکمی برایم صادر می‌شود اما راستش را بخواهید با توجه به پیشینه‌ای که در کمیته انضباطی داشتم فکر می‌کردم حکمی سنگین‌تر از این برایم صادر شود.

به گزارش مهر، کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز شنبه گذشته در مورد پرونده افشین نوروزی تشکیل جلسه داد و روز چهارشنبه حکم مربوط به آن را اعلام کرد. بر اساس حکم صادر شده وی برای مدت سه ماه با محرومیت تعلیقی از حضور در میادین مواجه شده است.

کد خبر 2179308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha